Direktlänk till inlägg 26 september 2008

Lustekurrar & förberedelser

Av sara - 26 september 2008 20:17


Jag är så stolt över mig själv. Idag har jag sprungit klassikern, en mil alltså. Det var jobbigt och man fick verkligen pressa sig själv men det är så värt det! Känslan efteråt, alla endorfiner man får! :P Jag känner nu att jag faktiskt behövde det, tänkte inte på någonting annat än att springa.

På väg till start gick vi förbi ett par radhus, där en man stod med ett svart föremål och pillrade vid ett halvt öppet fönster. Vi såg att han var lite lurig och frågade vad han höll på med, han var ju inte direkt nere på jorden. Hans motto var nog "dont drink and drive, smoke and fly" men iaf så när vi frågade vad han gjorde blev han nervös och sa att han kände den som bodde där. Brukar man inte använda dörren istället för att luska vid fönstret där ingen lampa eller tecken på liv syns :P Vi sa att det såg lite lömskt ut och och då svarade han - jag har vist tänder, jag e en schysst kille. (?!) jaaahapp?? vad svarar man på det då? jag sa iaf - gör ingenting dumt för då vet jag vet det är ;-) Då fumlade han vidare och tittade efter oss när vi gick vidare. Bad gympa läraren åka förbi och titta men då var han tydligen borta. Vilken lustekurre.. 

Har börjat förbereda för lillhärad, trimmar Memento som inte alls vill (som vanligt) och gör ren öron och klipper klor. Snart ska det badas och sedan packas. Sen i morgon bär det av kl 06:00 och hämtar upp marsvin hos anki och sen vidare till valbo där vi möter upp Sophie & Emilie. Kul Kul :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara - 26 december 2010 13:09


God Jul & Gott Nytt år allihopa!:)Vilken jul jag har haft! Har verkligen varit trevlig och vilja julklappar jag har fått! Jag har inte haft någon riktig julkänsla i år, kändes som att julen kom så fort och tjaa.. Jag vet inte, men det visade ju sig b...

Av sara - 17 december 2010 12:52

Här bjuder jag på lite bilder ifrån Sälen! :) Vi hade jätte trevligt och trots alla dagar på skidorna hade jag inte ett dugg träningsvärk :-)                           ...

Av sara - 12 december 2010 10:06


   Passar på att ta dag tre nu när jag kan :) Vet inte om det blir så mycket bloggande då jag åker upp till SÄLEN om några timmar och blir där i fyra dagar och åker skidor och har det gött. Det kommer bli så grymt roligt! Lovar bilder :) Dag 3 d...

Av sara - 11 december 2010 16:33

Någon mer än jag som alltid skriver www.bloggagratis.se istället för bloggplatsen? >< Det känns ansträngande att skriva bloggplatsen, haha. Blev ingen uppdatering igår då jag hade fullt upp med att hjälpa några att flytta.Men här kommer dag 2 :...

Av sara - 9 december 2010 18:19

Gör som många andra gör och följer listan att blogga till. Jag kan behöva lite inspiration så jag bloggar oftare :) Jag börjar med en presentation om mig.Sara heter jag, 17 år och går fortfarande i skolan ;) Jobbar som försäljare på sidan o...

Ovido - Quiz & Flashcards