Alla inlägg den 14 september 2008

Av sara - 14 september 2008 20:37


I'm home! :-) Jag har haft det mycke trevligt hos syster. Vi började med att möta upp J på stan då han kom med bussen och sedan hyrde vi film, "dumpad".. Med russel brand, han stal showen lite ;-) .. den var ingen toppen bra film men den dög, någon man klarar sig utan att se.  Och till det åt vi lite ost & kex, kände inte så mycket för min dumma snoriga näsa men det lilla jag kände var gott!  Idag blir broder hela 20 år & i present av mig och syster fick han, en annanas, en bebistandborste,fisk salt sås, en lättöl, och en godisapa! vi drev såklart med han men ett gott skratt fick han och vi med! En vattenkokare fick han också av oss. Och porterstek (stavning?) bjöds det på och jag åt två stooora portioner. det var ju så gott!

Jag har fått lånat en otrolig bok i från syrran, Kärleks akuten! Den berör mig långt in i hjärtat. han förstår ju verkligen kärleken!? den tycker jag alla borde läsa, man får verkligen reda på verkligheten och vad kärlek är för var och en. Läs den! 

Ovido - Quiz & Flashcards