Alla inlägg under mars 2010

Av sara - 20 mars 2010 09:36

För det är min födelsedag :-) ! Jag blir hela sjutton år!
Mamma min säger att jag är som ett litet barn då jag vaknade vid sex klarvaken ;)

Idag blir det att käka lite med lilla släkten på mammas sida, sen stora släkten i morgon på pappas sida :) Nu är det bara 365 dagar kvar tills jag är 18 år och myndig ;)

Av sara - 3 mars 2010 12:09

Halloj, mycket knepigt måste jag säga att kunna se några fläckar här och där utav asfalten. Plogbilen har skrapat vägen här i området och stora kakor utav packad snö och is ligger efter kanterna. Rätt fint väder är det också, men inte tänker jag gå ut för de. Har en sån dag idag då ingenting duger, jag känner mig så jävla ful och håret är bara en stor jävla röra och jag har lust att raka av mig alltihopa. Den här dagen blir väll bara skit som alla andra dagar.

Av sara - 1 mars 2010 19:52

Dammar av min förskräckliga blogg med ett litet inlägg :-) Tjollahopp i vinteryran, fy satan vad snö det har kommit och fortsätter komma. Folk skojar och säger att det blir snö ända fram till midsommarafton och jag ryser i hela kroppen utav bara tanken på't. Midsommar då man ska gå med fina blommiga klänningar och krans på huvudet, och inte boots med fjällräven jacka.

Mycket har det hänt sedan jag skrev sista inlägget, men jag kan iallafall inte komma på vad? Jag ska efter detta lov göra val om inriktning. NV-NV, NV-DATA eller NV-MILJÖ. Det lutar åt miljö då det passar mig bäst. Men skulle jag välja nv/matte-data skulle jag slippa både kemi och fysik B. Men vore det så himla roligt att lära sig data programering och sånt tjaffs? Jag vet då inte det jag.

Satt precis och funderade på om jag skulle anmäla till kungsgårdens utställning som vi i mitt annordnar den 13 mars och kom på att jag är hjälpdomare så det går inte alls. Jag som var så attans utställnings sugen och extremt sugen på att ställa ut framför allt min lilla guldpet mosaiques kompis, som blivit så otroligt fin i kroppen. Men jag får helt enkelt vänta :-)

Hoppas alla mina vänner i marsvinsvärlden har det bra och att ni kommer på utställningen den 13 mars :) 7 dagar innan min födelsedag ;)

Ovido - Quiz & Flashcards