Alla inlägg under juli 2010

Av sara - 15 juli 2010 19:01

Nu känns det! Nu har resfebern börjat sätta sig in :p Fick lite ångest när jag pussade på killen min för sista gången på en vecka och sa hejdå till mormor..
Imorgon den här tiden har jag varit i spanien bra länge ;)

Förstår inte alls hur jag ska kunna somna inatt när jag dels är van att somna efter ett varje kväll och sen är det ju som att försöka somna dagen innan julafton när man var barn. Ska iallafall upp halv fyra, fyra inatt åker vi.. Och typ klockan 7 går planet har jag för mig.

Detta får bli sista inlägget på en vecka :) Bilder kommer senare.

Av sara - 11 juli 2010 22:07

Igår bjöd storebror mig och min pojkvän på bio. A-team hette den och den var riktigt riktigt rolig faktiskt. Se den! 

Idag har jag legat på stranden i flera flera timmar och blivit brun. Man blir så glad när man märker att man får färg:)
Men oops nu ska jag och älskling titta på film. En av mina favoriter. Marie Antoinette!*

5 dagar kvar till spanien!!!   

SM

Av sara - 6 juli 2010 12:36

Så har vi i mitt klarat att ta oss igenom vårat första svenska mästerskap! 
Allt flöt på bra tyckte jag. Vi hjälpte varandra bra.
Men vilken jäkla hetta det har varit denna helg! Vansinnigt.  
Jag har nog aldrig varit så slut efter en helg som efter denna, mina hälar tog rejält med stryk så jag fick sätta mig ner några gånger och vila dom. Kunde inte gå riktigt på söndagen.. 

På söndagen la jag mig klockan halv tio, tvärslocknade och vaknade inte trots att pojkvännen spelade skjutar spel och pratade. Vaknade halv tolv dagen efter.
Kände mig ganska utvilad men på eftermiddan slocknade jag igen och vaknade efter sju av att jag fick sms!

Nu ska jag städa och laga mat åt pojkvännen tills han kommer hem, lite fjäsk sådär :-) 

Av sara - 2 juli 2010 10:29

Idag är en typisk hmmmm dag. Jag kan nästan inte göra någonting alls för jag måste spara alla pengar jag har till spanien. Och det är tråkigt, he he. Jag får 1000 i månaden, och två hundra går direkt till mobil räkning.. Så då var det 800 kvar.. Sen uppe på allt det lilla måste jag köpa en ny foundation jag inte kan leva utan, och helst en ny snygg bikini jag kan steka i på stranden. Hur ska detta gå ihop?

PLUS att det är SM i morgon, och där brukar man ju vilja köpa en hel del. Ska akta mig för marsvin speciellt ;-) Jag får helt enkelt köpa triss lotter för 800 kronor och hoppas på en ordentlig vinst? ha ha.. Känner mig lite dryg idag :p

Det här kommer att vara en låååång dag som jag helst bara vill snabbspola igenom.. Min älskade pojkvän är och åker båt med sin bror och hur orolig blir man inte då da? Han fick en båtresa eller vad man ska kalla det utav hans lilla mamma.. Just nu är han och köper något fint åt mig berättade han :-) Men jag är orolig ändå :( Och när jag är orolig och nervös över någonting blir jag depp och all energi rinner ur mig, då vill jag bara lägga mig ner för att inte tänka på det. Men när jag ligger ner tänker jag bara mer på det ändå! ( ond cirkel )  

Jag får tänka så att det är bara 24 timmar.. Lite mindre.. Det är ju inte två dagar, och inte tre heller. Det går fort..
Och idag är det exakt två små veckor tills jag ligger på stranden i spanien ;-) 

Ovido - Quiz & Flashcards