Alla inlägg den 9 september 2008

Av sara - 9 september 2008 19:03


Nu i skolan ska vi skriva en novell och jag har ingen aning vad jag ska skriva om? har du något fiffigt tips? Nästa vecka är det profilvecka och det är kul sen är det praktik tror jag & sen utställning. Gissa om jag längtar! Jag har blivit en riktigt utställnings människa. Det är ju så roligt med alla fina marsvin, kommentarerna och gemenskapen! Så det ska bli riktigt kul att åka en längre bit också! :-) Så det håller vi tummen upp för.  Nu ska jag kela lite med Jesperlina & försöka komma i säng tidigt så jag för en gångs skull inte halvsomnar på bussen i morgon.. I morgon är det en ganska soft dag, ska på "kamratstödjarutbildning".. det låter lite mer sofistikerat än vad det är ;-) Vi ska göra lite sammarbetsövningar med dom andra kamratstödjarna, fika, äta pizza, fika igen och sluta ungefär :P ... Och en sån dag säger inte jag nej till.

Ovido - Quiz & Flashcards