Alla inlägg den 24 september 2008

Av sara - 24 september 2008 19:06

Dagarna rullar på och allt tycks gå väldigt fort. Idag sa det bara pang också var man tillbaka från skolan.

Det kommer ju vara maskerad på utställningen i kallhäll sen i november och då har jag varit så fiffig och börjat sytt på slöjden ;-) jag tänker iiiiinte avslöja vad det är men det blir nog snyggt! har jag min idé som jag tänker följa :P Och den är väldigt praktisk,*skratt* Min slöjdlärare Anna frågagade till vad för djur den skulle va och när jag svarade marsvin utbrast hon hysteriskt - SARA, DU MÅSTE GE MARSVINET KVISTAR, inte vanliga småa utan aspkvistar. TJOCKA! annars så växer tänderna och blir för långa och du får avliva ditt djur som jag fick! förstår ju hennes allvar men kunde ändå inte hjälpa mig för skratt!
Dracula har varit duktig och låtit sig trimmats så som belöning fick han någon bit av annanas godiset, hans och dom andras favorit är egentligen morots smak men gratis är alltid gott ;) det har min pappa lärt mig *fniss*

Ovido - Quiz & Flashcards