Alla inlägg den 16 september 2008

Av sara - 16 september 2008 16:53








snart kommer vi ha en modevisning på skolan & det är det vi jobbar för nu på profilveckan, några kollar upp frisyrer & smink, några kläder, några (jag) accesoarer & skor. Vi ska alltså ha 60-70-80 tals tema på skolan då den blir 40 år, det mesta från då är ju populärt nu? man kanske ska dra på sig något från farmors ungdom och vara super hipp ;-)
På fredag flyttar småtjejorna, dom kommer få det jätte bra hos Katrin & hennes familj. Hon har hälsat på några gånger och även visat upp sina söta små för en kompis och är jätte stolt. Kommer nog bli liiite svårt att säga hejdå men det är något man får ta, jag kan ju hälsa på! har försökt att inte bli allt för fäst i dom men det är inte så lätt! :-) 
Igår provade jag trimma Memento, och det gick verkligen inte utan en kamp (som han vann då mitt tålamod rann ut). Han skuttade runt i mitt knä och ville inte alls men första gången är väl kanske värst? eller? så idag har jag satt J på att försöka få något strå ryckt medans jag städar marsvinsrummet och vårat supersnygga sovrum! 
Idag har jag också inhandlat lite havre till djuren som åkte ner i "baljan" med rästen av pelletsblandningen.        Nu ska jag städa & sedan trimma Hanna (som inte rör sig ur fläcken och är såååå duktig så)

Men som jag frågade tidigare, ska jag ta ut dom två tjejorna från Promessa och ha dom i egen bur innan dom flyttar eller ska dom få gå kvar? vad tycker DU!? :) 

Ovido - Quiz & Flashcards