Alla inlägg den 28 september 2008

Av sara - 28 september 2008 10:11

En mycket trevlig och rolig utställning!

i petten gick det väl bra, sunny blev 1a i sin klass med 90p men ingenting i finalen.
för kompis gick det mindre bra då han på något vis har fått av en liten bit av tanden under tiden i transportlådan, 89p och HP för "favoritkille". Bara att ta revanch i kallhäll sen ;)
För Memento i ras blev det 87p. Sen visade det även sig att Emilie hade hans kullsyster med sig!! :-D det märktes att dom var syskon kan man säga. Båda lika envisa och bråkiga ;) Det var resultaten.
När vi skulle äta lunch stack jag Sophie Emilie och Jerry till Mcdonalds och åt, efter en stund kommer en snubbe med en kortlek och frågar om han får göra ett trick för oss :P Vist får han det och mig lurade han faktiskt men något fuffens är det ju alltid. Efter det åkte vi tillbaka och sedan var det igång igen. Mycke skratt blev det då Mia jag och J dividerade om vad jerry var för något. En pettis kom vi fram till *skratt* :-D
 Och äntligen fick jag träffa Maria! Vi har alltid så roligt.  Tack! Hoppas det inte dröjer länge innan vi ses igen! :)

Många tycks tycka jag och sophie är syskon? haha :-D !



Mycke fina djur var det & tack för en trevlig utställning!

Ovido - Quiz & Flashcards