Alla inlägg under oktober 2010

Av sara - 24 oktober 2010 18:19

hade nästan glömt vad jag har för ett lösenord hit till bloggen ;s hade nästan glömt bort att jag hade en, har så mycket annat för mig om dagarna att jag inte tänker på att skriva någonting här längre :) Är det ens någon som läser min blogg fortfarande? :p

Vad händer i mitt liv då? Joo, jag går i skolan och har det gött och sen så jobbar jag på kvällar och vid andra tillfällen, så fort jag får chansen! Så det blir ett höstlov full i jobb :) Så skönt att tjäna sina egna pengar! Kunna beställa vilka kläder man vill, vilka skor man vill och att det inte ens märks att man kastar en hundring hit och dit. ;)

Klipptid på torsdag, har fått så grymt långt hår! Så det ska bli skönt att klippa sig lite, ska bara toppa det:) Har fått för mig nu att jag ska spara ut till stjärten ungefär.. är väll två decimeter dit tror jag:)

Ovido - Quiz & Flashcards