Alla inlägg den 8 september 2008

Av sara - 8 september 2008 12:12

Namnet var klockrent, Jesperlina. Hon var minnsan inte lätt att fota ska jag säga.  Här har vi henne!

1 vecka & två dagar.

Av sara - 8 september 2008 07:14


Måste bara tacka för alla fina kommentarer! Tack!! :-D det värmer!

Nu sitter man här och har missat bussen.. Varför är vissa busschaufförer så himla otrevliga? När man ställer sig och i princip springer brevid bussen skiter dom bara i en? .. Nä dom tänker väl inte stanna för då är dom redan påväg och vet inte var bromspedalen är som dom annars ligger på.
Så nu är jag små grinig & tänker vara hemma, det är ju ändå chaufförens fel.:P 

Igår blev det en slappar dag & det behövdes verkligen. Jag sov lääänge och gjorde ingenting vettigt förutom att anmäla till lillhärad! Så gänget som följer med blir    High Hat's Sunrising, Mosaique's Kompis, Peek-a-boo's Hanna & sist men också minst Wira's Memento.  Promessa hade jag gärna velat tagit med men jag känner att hon inte är i kondition för det än & denna gång får Ingresso gå hemma och skrutta så Hanna & Memento ("dracula") får göra sin utställningsdebut.    Det låter väl rimligt? ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards