Alla inlägg under februari 2010

Av sara - 9 februari 2010 17:02

Lite så känns det med mitt liv just nu. Jag fungerar inte alls bra tillsammans med min mamma för tillfället och är inte så mycket hemma. Börjar även bli lite smått skoltrött men gör mitt bästa.

Marsvinen mår bra men jag kämpar fortfarande med att få upp ispahan till sin normalvikt, han är fortfarande inte så stor som han bör vara men det kommer sakta men säkert. Jocke och Sunny däremot lever loppan och har lagt på sig ordentligt :)

Vet inte vad jag ska skriva riktigt förutom att jag längtar tills lördag då jag först på förmiddan ska åka skoter med ett helt gäng och kolla på rally :) Gästrike kannan. Efter det mot kvällen ska man fixa sig snygg och gå på melodifestivalen för första gången i sitt liv :-) Det ska bli en upplevelse. Synd bara att det kommer stå en blond ful mes uppe på scenen och fjanta runt om hur hård han tror att han är och vilken stjärna han måste vara för filmer han gjort för ungefär 5000 år före kristus.

Av sara - 5 februari 2010 08:37

sitter i skolan och har svenska, är lite nervös eftersom vi skulle läst ut en bok till idag och ska prata om den i grupp.. och jag har inte läst ut den.. läraren kommer bli måttligt glad på mig, hoppas vi inte hinner idag. hoppas

Ovido - Quiz & Flashcards