Alla inlägg under april 2010

Av sara - 30 april 2010 13:42

Dags för en update här tror jag. Jag har inte alls lust att skriva nå blogginlägg mera, vet inte varför.. Kanske för att allt med marsvinen verkar gå åt helvete nu och jag känner mig helt bakom flötet vad gäller marsvin. Saknar att ha dom där sexton stycken små krabaterna som stog mot burkanten och skrek efter gräs eller den spänningen och väntan som var med en dräktig hona. Jag saknar det och all den planering som tillhörde, men jag skulle aldrig orka ha det så igen, verkligen inte alldeles själv.

Just nu är det full rulle i skolan, det är nationella prov från höger till vänster. Än så länge har vi bara haft två tyska prov och två engelska. Muntliga delen hade jag idag, det gick helt okej. Kanske inte så bra som jag hade hoppats på men blir man lite nervös snubblar orden på tungan.

Idag är det också sista april, varför känner jag av pressen att jag måste göra någonting? Och när man säger att man inte har andra planer än att äta med familjen och pojkvännen då är man lam och tråkig? Säger jag att jag ska på en stor brakfest blir svaret mer accepterat verkar det som.
Men näe, jag ska äta med familjen och lite sånt. Förhoppningsvis kolla på en kase, sen ska jag nog bara ta det lugnt.

Förstår inte varför nyår och sista april är sånna typiska supardagar..

Ovido - Quiz & Flashcards