Direktlänk till inlägg 1 augusti 2010

bloggtorka

Av sara - 1 augusti 2010 22:06

         Jag förstår inte vartifrån ni alla hittar blogg-orken. Jag har då ingen alls och har inte haft någon sen alla mina 17 marsvin rök och samtidigt uppfödar drömmen.


Vad har jag gjort sedan sist? Jag har varit på Mallis i en vecka.. Haft den bästa veckan i mitt liv tror jag med massa trevligheter ! Blivit jättebrun och träffat en ny vän. Och nu i helgen har jag varit uppe i ramsjö med pojkvännen. Fiskat dagarna långa och myst framför en bra film när vädret varit dåligt. Inga mobiler och inget internet.
Gud vad man påverkas utav vädret egentligen.. Har varit skitväder ett bra tag nu och då har jag inte lust att göra någonting alls.. Jag orkar inte göra någonting och sen blir jag sur över de. Ond cirkel alltihopa bara. nu vet jag inte vad jag ska skriva mera så jag bjuder på några bilder från mallorca. + en bild på gäddan vi fick upp igår.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara - 26 december 2010 13:09


God Jul & Gott Nytt år allihopa!:)Vilken jul jag har haft! Har verkligen varit trevlig och vilja julklappar jag har fått! Jag har inte haft någon riktig julkänsla i år, kändes som att julen kom så fort och tjaa.. Jag vet inte, men det visade ju sig b...

Av sara - 17 december 2010 12:52

Här bjuder jag på lite bilder ifrån Sälen! :) Vi hade jätte trevligt och trots alla dagar på skidorna hade jag inte ett dugg träningsvärk :-)                           ...

Av sara - 12 december 2010 10:06


   Passar på att ta dag tre nu när jag kan :) Vet inte om det blir så mycket bloggande då jag åker upp till SÄLEN om några timmar och blir där i fyra dagar och åker skidor och har det gött. Det kommer bli så grymt roligt! Lovar bilder :) Dag 3 d...

Av sara - 11 december 2010 16:33

Någon mer än jag som alltid skriver www.bloggagratis.se istället för bloggplatsen? >< Det känns ansträngande att skriva bloggplatsen, haha. Blev ingen uppdatering igår då jag hade fullt upp med att hjälpa några att flytta.Men här kommer dag 2 :...

Av sara - 9 december 2010 18:19

Gör som många andra gör och följer listan att blogga till. Jag kan behöva lite inspiration så jag bloggar oftare :) Jag börjar med en presentation om mig.Sara heter jag, 17 år och går fortfarande i skolan ;) Jobbar som försäljare på sidan o...

Ovido - Quiz & Flashcards