Alla inlägg den 18 september 2008

Av sara - 18 september 2008 20:29

Burr vad kallt det är på mornarna nu! När man går från bussen till skolan håller man ju på att frysa ihjäl!

Nu har jag en himla träningsverk, red ut igår med Jennifer,Ronja & Evelina. Blev en riktigt tur! mycke trav och galopp och sedan hoppning idag, jag är lite mör nu känner jag. Det är så skönt att bara sätta sig på hästryggen och släppa alla tankar och bara vara.
I morgon ska jag shoppa! Behöver någon mössa, större väska och ett par jeans och inte glömma höstkläder!! Så i morgon ska jag spendera lite peningar på kläder sen ska jag och J ha myshelg med godis och ost!

Snart är det utställning och jag känner mig väldigt stressad med trimmningen, hanna går bra men sen så är det ju Memento som inte vill.. får lösa det där på något vis. får kämpa och muta med gotta.


Varför är det alltid så mycket månad kvar i slutet på pengarna?

Av sara - 18 september 2008 20:29

Burr vad kallt det är på mornarna nu! När man går från bussen till skolan håller man ju på att frysa ihjäl!

Nu har jag en himla träningsverk, red ut igår med Jennifer,Ronja & Evelina. Blev en riktigt tur! mycke trav och galopp och sedan hoppning idag, jag är lite mör nu känner jag. Det är så skönt att bara sätta sig på hästryggen och släppa alla tankar och bara vara.
I morgon ska jag shoppa! Behöver någon mössa, större väska och ett par jeans och inte glömma höstkläder!! Så i morgon ska jag spendera lite peningar på kläder sen ska jag och J ha myshelg med godis och ost!

Snart är det utställning och jag känner mig väldigt stressad med trimmningen, hanna går bra men sen så är det ju Memento som inte vill.. får lösa det där på något vis. får kämpa och muta med gotta.


Varför är det alltid så mycket månad kvar i slutet på pengarna?

Av sara - 18 september 2008 20:29

Burr vad kallt det är på mornarna nu! När man går från bussen till skolan håller man ju på att frysa ihjäl!

Nu har jag en himla träningsverk, red ut igår med Jennifer,Ronja & Evelina. Blev en riktigt tur! mycke trav och galopp och sedan hoppning idag, jag är lite mör nu känner jag. Det är så skönt att bara sätta sig på hästryggen och släppa alla tankar och bara vara.
I morgon ska jag shoppa! Behöver någon mössa, större väska och ett par jeans och inte glömma höstkläder!! Så i morgon ska jag spendera lite peningar på kläder sen ska jag och J ha myshelg med godis och ost!

Snart är det utställning och jag känner mig väldigt stressad med trimmningen, hanna går bra men sen så är det ju Memento som inte vill.. får lösa det där på något vis. får kämpa och muta med gotta.


Varför är det alltid så mycket månad kvar i slutet på pengarna?

Ovido - Quiz & Flashcards