Direktlänk till inlägg 7 augusti 2010

Rättvik 2010

Av sara - 7 augusti 2010 18:02

Igår klockan kvart i ett ringde Emma och frågade om jag skulle med henne och ett par grabbar till Rättvik på classic car week. Självklart följer man med så jag kastade ner lite skit i en väska + sovsäck och drog!

Skit roligt hade vi ! Speciellt på parken med disco och grejer. Åkte lite i fina bilar också, mycket trevligt. Konstigt att många inte ser skillnad på bilkörkort och moppekort ;)

På kvällen spårade det ut, vi var tvungna att tjuvkampa på någon ful grusplan någonstans för att det var 25 årsgräns på alla campingar.. Smartot Josef sa ju smart nog att han bara var 22 när recenptionisten säger till killarna - ja för ni är 25 va? Men iallafall så kom det några andra fyllehundar till grusplanen där vi låg och dom kastade öl över hela mitt och Emmas tält så det droppade in.. Jätte mysigt. Sen flög folk in i tältet och man fick sig en känga i huvudet då och då. Så jag och emma har inte sovit något alls. Så vi var lagomt grinig när chauffören dricker grogg inpå morgonen. Ungefär till 06.00 ! Så då ringde vi Emmas mamma och pappa som kom på en timme och hämtade oss! Och dom var inte glad på T som skulle köra... Men han låg bara i bakluckan och snarkade.
Det är sånt här tok man berättar för sina barn i framtiden sen va?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara - 26 december 2010 13:09


God Jul & Gott Nytt år allihopa!:)Vilken jul jag har haft! Har verkligen varit trevlig och vilja julklappar jag har fått! Jag har inte haft någon riktig julkänsla i år, kändes som att julen kom så fort och tjaa.. Jag vet inte, men det visade ju sig b...

Av sara - 17 december 2010 12:52

Här bjuder jag på lite bilder ifrån Sälen! :) Vi hade jätte trevligt och trots alla dagar på skidorna hade jag inte ett dugg träningsvärk :-)                           ...

Av sara - 12 december 2010 10:06


   Passar på att ta dag tre nu när jag kan :) Vet inte om det blir så mycket bloggande då jag åker upp till SÄLEN om några timmar och blir där i fyra dagar och åker skidor och har det gött. Det kommer bli så grymt roligt! Lovar bilder :) Dag 3 d...

Av sara - 11 december 2010 16:33

Någon mer än jag som alltid skriver www.bloggagratis.se istället för bloggplatsen? >< Det känns ansträngande att skriva bloggplatsen, haha. Blev ingen uppdatering igår då jag hade fullt upp med att hjälpa några att flytta.Men här kommer dag 2 :...

Av sara - 9 december 2010 18:19

Gör som många andra gör och följer listan att blogga till. Jag kan behöva lite inspiration så jag bloggar oftare :) Jag börjar med en presentation om mig.Sara heter jag, 17 år och går fortfarande i skolan ;) Jobbar som försäljare på sidan o...

Ovido - Quiz & Flashcards