Alla inlägg den 30 september 2009

Av sara - 30 september 2009 18:45


Mitt liv pendlar lite upp och ner. Just nu ner, som många har märkt. Det har väll gått sissådär 2,5 månad sedan du dumpade mig. Och nu kommer det fram, du har en ny. Du försökte dölja det för mig, av vilken anledning? Det kan jag inte resonera mig fram till hur jag än gör.
Jag har bett på mina bara knän (igen).. Vilket är såå fel. Och till svar får jag att du inte vill, att jag inte duger.. att jag är ful, att hon är finare. Intressant, vacker och bra på allt hon gör. Att du aldrig känt såhär, inte ens för mig.

varför säger man så? så skulle jag inte ens ha hjärta att säga till någon jag hatade. Om du mår så bra, och allt är så perfekt. Då hade du inte sagt något, bara låtit det vara. Men jag tror det är ett spel du spelar, att du är osäker. Efter två år kan man inte bara lämna allt och känslorna försvinna.
Blir så irriterad, du är bara tvungen att sitta med henne utanför mitt klassrum.. På min avdelning när varken du eller hon har några lektioner på min sida.  Men det är bra att du är ett svin, då kommer jag över dig snabbare och lättare.

Ovido - Quiz & Flashcards