Alla inlägg den 6 september 2009

Av sara - 6 september 2009 18:24


Det var en trevlig utställning igår, verkligen en mysig utställning och lagomt med folk. Mycket fina djur och jag var glad som fick skriva åt Maria.

Jag blir så enormt glad och berörd över hur många det är som bryr sig! Som berättar att dom har mig i tankarna! Jag blir så glad.
Jag vet inte om det är en svacka jag börjat komma in i men nu känner jag lite bakslag, vill gärna sätta örat mot telefonen och slå det förbjudna numret.. hans.. Säga att jag älskar han. Men jag kan inte, jag kan inte visa mig svag. För jag vet vad jag får för svar. Jag kan inte låta bli att tänka tanken och drömma mig bort till den stunden du kysser mig på munnen och ber mig vakna. Då du berättar att det bara var en mardröm och att du finns vid min sida, som du alltid har gjort för mig! 

Ååå varför....

Ovido - Quiz & Flashcards