Alla inlägg den 1 september 2009

Av sara - 1 september 2009 17:47


Som om det inte vore nog med att du skrattar åt mig när jag ringer för att jag är orolig.. nej nu så, nu ska jag ge dig pengar för en utställningsavgift.
Och sen ska du skicka din kompis på mig och skrika det i telefonen också, sen tillåter du honom kalla mig en äcklig jävla fitt hora innan han lägger på.

När jag sedan ringer upp dig, hör jag hur dina vänner pratar illa om mig. Och jag frågar - va?? ... Då hånar du mig och säger att det inte är du som säger orden! Jag vet ärligt talat ingen person som är så respektlös som du.

Var har du tagit vägen? Kommer trotsåldern och pubertetsraseriet nu? När du strax är 19? Då alla flickor som inte gjorde som man sa blev kallad hora?
Ja  så måste det då vara, för något annat begriper jag inte.
Idag när jag såg dig hoppades jag på att jag hade modet att gå fram till dig och ge dig en jävla smäll med knytnäven så att du flög i backen. Men jag kunde inte, för jag såg bara en jävligt sorglig och ful människa.. Och bara det är för mig som att du flyger i backen. Du vinner absolut ingenting på det här, men det gör jag! Jag växer och jag blir stark!

och era kommentarer! Gissa om dom behövs! Det är som energi dricka för mig ;-) Nädå, men dom hjälper mig fokusera och känna mig motiverad till att inte låta hans jävla skit tränga in längre än till örsnibbarna.   

Ovido - Quiz & Flashcards