Alla inlägg den 26 december 2010

Av sara - 26 december 2010 13:09


God Jul & Gott Nytt år allihopa!:)
Vilken jul jag har haft! Har verkligen varit trevlig och vilja julklappar jag har fått! Jag har inte haft någon riktig julkänsla i år, kändes som att julen kom så fort och tjaa.. Jag vet inte, men det visade ju sig bli en bra jul iallafall!
Jag och min lillebror Andreas är vartannat år hos mamma och vartannat hos pappa. Så i år var vi hos pappa på julafton och åkte hem till mamma och firade med henne och alla andra dagen efter, eller ja uppe hos mormor annars blir det ingen riktig jul :)

Jag har fått massor utav kläder, bland annat en Onepiece som jag önskade mig av mamma! Produkter till håret från min favvo frisör och även presentkort så att jag kan gå dit och klippa mig :) Smink.. Presentkort på FYRA TUSEN KRONOR i valbo utav mormor, speciella träningsbyxor jag trånat länge efter på intersport. KONSERT BILJETT TILL RIHANNA I GLOBEN från pappa!! En svart sidenrock från HM, en vit sjal från Vila. Britney Spears nya parfym:) Mera presentkort.. Mera kläder, pengar:) Tavla. Tror det var allt! :) Hiskeligt mycke klappar.. Är så tacksam:) Nu ska jag göra mig i ordning lite och troligtvis kila upp till mormor och äta mera julmat, haha!

Här är en bild på en Onepiece för alla er som inte vet vad det är :) Jag har en lila!
  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards