Alla inlägg den 11 december 2010

Av sara - 11 december 2010 16:33

Någon mer än jag som alltid skriver www.bloggagratis.se istället för bloggplatsen? >< Det känns ansträngande att skriva bloggplatsen, haha. 
Blev ingen uppdatering igår då jag hade fullt upp med att hjälpa några att flytta.
Men här kommer dag 2 :)

Min första kärlek. Själva grejen är ju att skriva om sin första riktiga kärlek så jag skippar nog mina dagisflörtar. Jag har nog bara varit kär två gånger i detta liv. För dem som känner mig vet nog vem min första kärlek var. Hans namn var Jeremia "aka" jerry och vi var tillsammans i över två år och bodde tillsammans, vi delade allt! Jag träffade honom när jag var nästan fjorton år, han var sexton och han räddade mig ur en väldigt mörk period i mitt liv. Han fick mig att klara skolan och förde mig närmare tillbaka till min familj. Han visade också att bråk inte är en lösning på något. Han har gett mig mycket bra som jag nog aldrig kommer att glömma. Men synd att den killen inte längre finns kvar. Men alla växer ju upp och förändras! Han var verkligen min värld, vi förstod varandras tankar och hade exakt samma intressen. Vi var verkligen lika och gjorde mycket roligt under våra två år. Som bland annat att starta en uppfödning tillsammans som började gå riktigt bra tills det tog slut och ja.. Det blev ett sorgligt slut helt enkelt för alla..  
Idag har vi längre ingen kontakt. Har inte haft det riktigt heller sen det tog slut och det tror jag var bäst för oss båda för att inte göra det svårare.
Så det var det de, min första kärlek :) 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards