Alla inlägg den 1 december 2010

Av sara - 1 december 2010 17:25

I brist på annat göra så kan jag skriva lite här. 
Det är redan första december! jisses vad fort tiden går tycker jag.. Tycker inte det var länge sen vi kom in i september. 
Idag har jag varit hemma, det brände i bröstet så fort jag pratade igårkväll och allt jag kollade på vände sig upp och ner. Så jag bestämde mig för att vara hemma och har spenderat dagen framför tvn och kollat på lite film.

Jag har mycket att se fram emot här i december :-) På fredag ska jag vara toastmaster på en 40 års fest :p Efter det ska vi till västerås och göteborg på kurs med klassen! Och sen det bästa utav allt är en skidresa till Sälen i fyra dagar med två syskon och deras respektive + min karl såklart. Plus att jag ska jobba! Så jag har mycket för mig här i början utav december, säger bara vips så är julafton också.

Nu ska jag kolla på nyheterna lite, det är intressant faktiskt!! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards