Alla inlägg den 10 mars 2009

Av sara - 10 mars 2009 19:52



nu kokar det i mig och jag vill bara försvinna! Memento har börjat pipa och troligtvis är det samma jävla skit som hanna och jesper dog av!!! nu tänker jag inte avvakta eller använda det SKITDÅLIGA bactrimet som aldrig gör dom friska!! I morgon SKA jag ha en veterinär tid och svaras de inte då ja då stämmer jag hela jävla köret!!! och nu ska det vara något jävligt mycket starkare och bättre än bactrim för nu ska det veck och jag VÄGRAR mista ännu ett marsvin i det här jävla skitet!!

TALA OM FÖR MIG VAD JAG GÖR FÖR FEL !? ska jag behöva gå igenom detta en gång till !? det där jävla pipet! va !!!! Och inte gör de det bättre heller att villiam och vide är utlånade över natten till den där barnfamiljem som ska kolla om pappan e allergisk!! av mig får dom då inte köpa nå djur!! gillar inte ivriga småbarnsfamiljer som vet lika med noll och ska slänga och flänga med djuren!! ICKE!

Ovido - Quiz & Flashcards