Direktlänk till inlägg 25 april 2009

trevlig kväll

Av sara - 25 april 2009 11:08

va? är det inte skola idag?:P jag vaknade tio i åtta och kollade på klockan och såg att jag hade somnat med telefonen brevid och tvn på full rulle.
jag kastade mig upp och tänkte att jag hinner att duscha! men sen kom jag på.. det är ju lördag och ingen mamma har varit in och frågat när jag ska upp. Så hjärtat kunde slå sina normala slag och jag somnade om tills pappa ringde och väckte mig :P

i förrgår var det matte nationella och jag vet inte hur det gick? Jag tyckte jag var smart och svarade bra men när jag känner att det går bra brukar det oftast gå åt h*lvete. Den som lever får se..

Igår var jag + nästan hela klassen ute och grillade vid en sjö! såklart nyktert! :) Vi åkte moppe nästan allihopa och vissa hade med sig kött att grilla och andra korv med bröd. Två badade och rästen spelade brännboll eller satt och sjöng till gitarr spelande!:) Man kände sig såå fri! Vid den fina sjön och bara med massa trevliga kompisar! Där hade jag kunnat stanna för evigt men sen blir det ju kallt och mammor kallar!  Men det hoppas jag att vi gör om snart.

Idag ska jag in till pappa för han fyller 45! Grattis till han! :D Jag har ingen aning om vad han ska få.. Så svårt att hitta någonting till honom. Så jag blir hos honom över natten och åker hem i morgon och sedan är det skola igen. längtar faktiskt lite fast jag har så jädrans mycket att göra! På måndag ska vi även ha skolfoto! inte ett sånt där vanligt utan ett roligt där man är utklädd eller så. Kuuul! :=) men jag vet fortfarande inte vad jag ska vara, vi har inget speciellt tema för det kommer bara göra så att typ 3 är utklädda och rästen vanliga kläder så folk får komma som dom vill men såklart utklädda ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara - 26 december 2010 13:09


God Jul & Gott Nytt år allihopa!:)Vilken jul jag har haft! Har verkligen varit trevlig och vilja julklappar jag har fått! Jag har inte haft någon riktig julkänsla i år, kändes som att julen kom så fort och tjaa.. Jag vet inte, men det visade ju sig b...

Av sara - 17 december 2010 12:52

Här bjuder jag på lite bilder ifrån Sälen! :) Vi hade jätte trevligt och trots alla dagar på skidorna hade jag inte ett dugg träningsvärk :-)                           ...

Av sara - 12 december 2010 10:06


   Passar på att ta dag tre nu när jag kan :) Vet inte om det blir så mycket bloggande då jag åker upp till SÄLEN om några timmar och blir där i fyra dagar och åker skidor och har det gött. Det kommer bli så grymt roligt! Lovar bilder :) Dag 3 d...

Av sara - 11 december 2010 16:33

Någon mer än jag som alltid skriver www.bloggagratis.se istället för bloggplatsen? >< Det känns ansträngande att skriva bloggplatsen, haha. Blev ingen uppdatering igår då jag hade fullt upp med att hjälpa några att flytta.Men här kommer dag 2 :...

Av sara - 9 december 2010 18:19

Gör som många andra gör och följer listan att blogga till. Jag kan behöva lite inspiration så jag bloggar oftare :) Jag börjar med en presentation om mig.Sara heter jag, 17 år och går fortfarande i skolan ;) Jobbar som försäljare på sidan o...

Ovido - Quiz & Flashcards