Alla inlägg den 2 november 2008

Av sara - 2 november 2008 13:14


Gårdagen var mycket trevlig men kanske inte lika nöjd över resultaten..

Fick stressa hit och dit, först ut var det Sunny. Allt bra men 22 på kropp.. Jaaahappp? önskas lite fastare eller vad det stod (orkade knappt kolla) Visst visst men vadå hitta en rex med en self kropp. så på något vis blev jag missnöjd för förra gången var det INGET klagande om hennes kropp över huvudtaget och hon har ju faktiskt blivit bis 4? Sen var det Hanna, samma visa där.. önskas lite fastare. Jajja. Båda fick 90p men värda mera.
Sen kunde man väl fått lite kommentarer som "ååh gulliga ögon eller vilken fin färg" ja inte vet jag men något mer än, bra, fina, ok.
Och då dommaren redan dragit ut på tiden var klockan helt plötsligt 10 i tolv och hur skulle vi hinna äta? Så när vi beställt och pizzan kom ut var klockan halv och maskeraden skulle börja så det var bara att be dom pinna så fint tillbaka med pizzan och lägga dom i kartong. Så när vi kommer rusande in har dom börjat klä på sina djur och jaha där stod vi med pizzor i handen, fick ställa ifrån oss dom och sätta på villiam och sunny deras dräkter. upp på bordet och ner på bordet, ta en tugga och sen - JUST FAN, JESPERLINA SKA UPP. springa ner för trappan, titta dömmer..jisses slutet på rex juniorerna. Springa upp, springa ner, - Hello hello här har jag en till som vill dömmas ;) och det resulterade till mkt bra kretik och BirJ-R så där blev jag faktiskt mkt nöjd. min egenuppfödda lilla Jesperlina med världens vackraste morbror. Jesper. Sen var det till att gå upp igen och ställa kompis & Jocke. Allt gick suveräääänt till... Att j
 klippt för långt in på en av hans klor, jahapp där sket sig det. Sen jockes tur, Samma visa, en klo han klippt för långt in på. Sånt händer, tro nu inte jag skyller ifrån mig på något vis för det har faktiskt varit så att jag varit i stockholm hos maria sedan onsdagen så han har fått pysslat med dom två. Men det kan ju inte gå bra alla gånger men jag tänkte väl kompis skulle få revansch denna gång då tanden var lite avbruten förra gången. Så  ni kanske förstår min besvikelse lite;)  På maskreraden kom iaf dracula & hans döda zoombie fru 4a.  Sen kan jag inte sluta tänka på en viss liten krabat, några vet vad jag menar..Det känns som den behöver mig men ska jag låta mitt stora hjärta styra ännu en gång eller inse att jag inte alltid kan göra de.
Säger ingenting mer än men att kanske kanske, kanske vårat lilla m-stall blir 4a tassar mer.
       Det var väl de. Laddar om inför västerås!
Nu ska jag packa upp väskan för det orkade jag inte igår.

Ovido - Quiz & Flashcards